Efit 53 söndag 20/9 2015

Idag kan du följa med i vad jag gör en söndag. Och vad en hel hög människor till gör en söndag. Vi tar ett foto i timmen och lägger upp på bloggar runt om i Sverige och världen. Mer information hittar du här.

Här och nu följer min söndag. Kom gärna tillbaka, jag uppdaterar under dagen.

image

Vid 7-tiden då rastas det småtax. Storebror Vispen får också följa med ut och kissa. Sovmorgon, vad är det...


image

Vid 8 njuter jag av rostat bröd med mozzarella och tomater samt nybryggt kaffe.


image

Strax innan 9 öppnar sig himlen och de här två sötnosarna vill bara hem. Nu. Snabbt.


image

Vid 10 då planerades det vecka och jobbades det lite. Ute regnar det fortfarande...


image

Vid 11 åker vi till några vi inte träffat på länge.


image

Vid 12 - snåret fikar vi och gosar tax.


image

Och vid 1 åker vi hem igen. En kort men ack så viktig stund!


image

Runt 2 jobbas det igen. Den här gången ideellt kassörsjobb...


image

Vid 3 kräks jag nästan på in- och utbetalningar.


image

Klockan 4 förbereds två utvecklingssamtal i unikum.


image

Runt 5 är det middagsdags.


image

Klockan 6 gosas det taxvalpsmage... ❤


image

Vid sju njöt jag av en otroligt underbar solnedgång över sundet.


image

Från 8 tittas det på Babel och lite annan tv.

Efter tv:n kommer jag att kissa hundarna en sista gång och sen stupa i säng med en talbok. Därför blir detta min daga sista foto. Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar! Tack för titten.

Kram Tinna

9 tankar om “Efit 53 söndag 20/9 2015

  1. Vilken härlig sista bild! Ja, mitt lurv vill inte heller vara ute när det regnar… Ja, fy för debitar och kreditar 😀

    Ha en skön kväll.

    // Anna

Lämna en kommentar