En foto-torsdag…

Blev påmind av en annan blogg om att det var dags för efit idag. Alltså ett foto i timmen… Mer info och deltagare hittar du HÄR.

Min dag har varit igång ett par timmar redan, men första bilden kommer nu vid halv nio. Kom gärna hit igen. Och lämna en kommentar så blir jag glad!

image

8.30 Njuter kaffe till Sverigeresan på radion. Ledig morgon! 😊


image

9.30 Mjukar upp lite stela leder inför skogen genom ett varmt bad.


image

10.30 Hämtar ett paket från Slovenien. Innehöll världens sötaste nyckelring... 😍


image

11.30 Kör över färisten in till spårskogen.


image

12.30 Är tacksam över utedass i fästingskogen...


image

13.30 Yllet njuter av sin klöv. Klarade dock inte anlagsprovet idag. Helt enkelt för mycket annat skoj i skogen.


image

14.30 Lunch. Tack Hemköps salladsbar.


image

15.30 Vispen njuter av ett lövbad... 😉


image

16.30 Genomgång av allas spår och applåder till de fyra hundar som klarade provet!

17.30 då körde jag bil på motorvägen och ville v e r k l i g e n inte fotografera…

image

18.30 Taxarna badas inför morgondagens veterinärbesök.


image

19.30 Mjukisbyxor, soffan och tv...


Det här får illustrera min kväll. Somnar troligtvis i soffan. Stapplar ut en sista runda med hundarna och snubblar sen i säng… Tack för titten! 😊

8 tankar om “En foto-torsdag…

  1. Blir sugen på att köpa en mumin-mugg efter att anat din. Jag har köpt såna muggar i present flera gånger men aldrig till mig själv.

Lämna en kommentar